Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J97a59n37a 60M53a23j53o89v88á

18. 8. 2014 17:28

Taky samoživím už dlouhou řadu let. Ač jsem se k tomu nerozhodla, stalo se. A v nějakém okamžiku jsem se rozhodla, že než se někde doprošovat, raději samouživím. Jak tak lehce sleduji předchozí blogy, moje děti rozhodně neměly vše jako Vaše princezna, ale dneska jsou z nich dospělé ženské, jedna už samostatná, jedna ještě studuje. Jde to, držím pěsti. 

Mimochodem, zkuste se méně otírat o gramatické chyby kolegů, případně si lépe zameťte před vlastním prahem.

9 0
možnosti
JK

Já bych také od té kritiky gramatiky a jazyka upustila, jen první dva odstavce nám nabízí pěkné perly ...

"Přesto se do určité články pustím (čtením).

Svůj asi patnáctiletý vztah se ženatým mužem (Hanba mně.) byl po všech stránkách naplňující."

10 0
možnosti
JL

Díky za zajímavý náhle do ženské duše, líbí se mi, že jste se dítěte nevzdala - ale skuhrání typu, ať stát platí - když mají lidi svůj byt a jistý komfort - mne nezajímá. Jsem rád, že to úřady hlídají. Podle mého názoru žít sám je luxus a nelogický civilizační vývoj. Rodiny vždy a všude žily pohromadě a pomáhaly si v případě, že někdo měl problém, ve stáří a tak. Západ je v tomhle ulítlej a jeho blahobyt je dočasný. Nicméně mějte se dobře.

6 1
možnosti
JP

J70a73n 62P32i93r28k81l

18. 8. 2014 17:08

Občas se najde chlap darebák, ale častěji se vyskytují ženy zlatokopky. To asi není zrovna Váš případ, ale toho chlapa bych hnal k soudu o alimenty. Jak praví přísloví: když měla prdel.ka radost, musí mít hlavička starost. A dávky se u nás bez problémů dávají jen cikánům, i když jezdí v mercedesech. A tak dlouho se budou množit až se přemnoží, ale toho se snad nedožiji.

3 1
možnosti
RS

R^ za to že zvládáte. Ať se Vám daří.

Jinak to je takové Vaše pěkné sebepředstavení - úvod pro seznamku :-) Myslím, že každý rozumný a životem protřelý chlap, který je taky sám, už na Vás musí schánět kontakt :-)

3 0
možnosti
Foto

Myslíte, že bych měl? ;-)

0 0
možnosti
KG

no vidíte a p. Hodina by Vás za tenhle blog rozcupoval na kousky neb jste nezodpovědně kazila prototyp stavu: matka+otec+dítě, chrápala se ženáčem a měla tu drzost zkusit požádat o sociální dávku ..;-D;-D

12 0
možnosti
Foto

No jo ale Mr. Hodina se tu jaksi nevyskytuje. Škoda, tohle je přece jeho výsostné téma ;-)

1 0
možnosti
VH
JK

V každém svém blogu přímo či nepřímo pláčete nad tím, že nemáte peníze, nemáte na dovču, kamarádka si to umí zařídit - vy ne, kolegyně má nové boty, zaplatila jste v restauraci za všechny a pak vás to mrzelo ... chápu, že život samoživitelky je těžký, také jsem vyrůstala jen s matkou a sourozenci. Ale máma měla 3 zaměstnání - učila, topila a uklízela ve škole, o víkendech uklízela na transfuzní jednotce. Od našich tatínků nic chtít nemohla, všechny nás adoptovala. Tak zkuste zatlačit na otce vaší dcerušky, prodejte auto a najděte si třeba nějakou malou brigádu. Začněte šetřit a nekupujte dcerce každý rok nový batoh ... to je spousta maličkostí, na kterých ušetříte. Každopádně držím palce.

6 0
možnosti
VH

Opravdu pláče? Nebo jen konstatuje? Srovnává s těmi, které brečí?  Brečí, protože neumí zvolit priority.

4 0
možnosti
Foto

Tak vám gratuluji k dítěti, to je velká výhra a každému se nepodaří ,-) Co se týče peněz, tak sociální dávky v téhle zemi opravdu nejsou veliké, ale s tím nic nenaděláte.Lid to tak chtěl, tak to máme.Nicméně pokud dítě má otce, který umí vydělávat peníze, tak by se na dítě opravdu nemuseli skládat občané, kteří s tím nemají nic společného ;-D

21 0
možnosti
MT

No pokud se otecko k dítětí nemá a nehodlá se podílet na jeho živení, tak jste aspoň po patnácti letech zjistila, s jakým blbounem jste to celou chrupala...:-) To taky není k zahození, takové procitnutí.

P. S. Já jsem na blogy plné chyb taky alergická, ale ještě víc jsem alergická na hlasité kritiky blogů plných chyb, kteří sami mají blogy plné chyb.:-)

12 0
možnosti
Foto

Musím se k Vám připojit. Na rozdíl od pisatelky čtu cizí blogy, od toho tu snad jsme, ne? A musím říct, že mě právě tímto úvodním výkřikem donutila, abych si blog vůbec dočetla.

1 0
možnosti
JT

A copak otec nema se k placeni ? Zkuste chtit penize po nem a ne po statu. Urcite z nej neco dostanete. A pokud je to nejaka socka, tak je to vas problem, ze jste si nerozmyslela s kym spite. Jinak je tu porad jeste moznost, jak diteti zajistit nadstandardni ekonomicke podminky - dat ho k adopci.

3 2
možnosti
VH

Proč tak zhurta?  Paní si nějak přehnaně stěžuje? Ne! Výslovně píše, že vše je   j e j í   výsostné rozhodnutí.  Rozhodnutí s vědomím, že na vše bude sama.  Na to snad měla a má nárok, ne?

5 0
možnosti
  • Počet článků 49
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 975x
Jsem učitelka na střední škole, věkem starší, ale cítím se v pohodě a svěží. Mám devítiletou holčičku. Jsme, my dvě holky, spolu samy a vystačíme si. Je mi s ní fajn, je mi fajn i v práci, mezi mými žáky, je mi fajn na okouzlující Vysočině, která se pyšní úžasnou přírodou, čistým vzduchem a ...
Miluji psaní, mluvení a učení, což jsem skloubila dohromady, a tak se mohu plně ve svém zaměstnání plně vyžívat a užívat si.

Seznam rubrik