Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak zhubnout s pizzou

Nádherné ráno a ještě nádhernější dopoledne. Co lepšího si přát, než procházet se po městě a utrácet. Jedny plavky a jedny plavecké brýle a pak ještě objednat pizzu.

Fakt je vedro. Cítím, jak mi sluníčko připaluje kůži již tak velmi hnědou. Jsem blonďatá Češka, ale s opalováním problém nemám, a tak sluníčko je moje kamarádka. Neskrývám se před slunečními paprsky a některá moje místa jsou díky tomu víc hnědá než ta, která by měla a jsou ukryta. I tak jsem bezva opálená a ani mi nevadí, že mi díky slunečním paprskům mám strakaté vlasy. Nepotřebuji melír, stačí mi slunce. Stejně i pleť. Žádný solárko. Taky proč. Když venku spaluje, tak se projdu po městě a je to. Hned jsem jako "čudínek". Tak mi vždycky říkala moje mamka, dokud jsem sdílela byt s mými rodiči. Teď jsem sama, vlastně s Terezkou, která je moje duše, moje tělo, moje snědá pleť i moje strakaté vlasy. Jen oči mám hlubší a Terka temnější. Jinak jsme obě stejně hubaté, tvrdohlavé a mlsné. Pizza nám udělá vždycky radost.

Dokonce jsme kvůli jedné oblíbené zkrátily dovolenou. Přece jsme si nemohly nechat ujít tu skvělou čtyřsýrovou a se smetanovým základem. Navíc ještě s dovozem domů zdarma.

Jen co jsme nakoupily, tak hned jsme nažhavily telefon a hurá. Pizza objednána, a dokonce i se smetanou. Žádný pomodoro, které ani není pomodorem, jen nějakou obarvenou tentonocí. Teda si myslím.

Doma jsme si připravily talířky, udělaly si bezinkovou šťávu a čekaly. Jen co se najíme, tak do auta a směr vyhlídnuté koupaliště. Moc se obě těšíme, protože si Terka musí vyzkoušet nové plavky a potápěčské brýle. Nevím tedy, co hodlá Terka v bazénu pozorovat, a podotýkám, že je to malá holka a ne žádný úchyl, ale chtěla je, tak jsem jí je koupila. Měla velkou radost a to bylo nejdůležitější. 

Hodina od objednávky a nic. Dvě hodiny a zase nic. Prý už se veze. Další hodina a nic. Zatáhlo se a sluníčko, před třemi hodinami tak silně pálivé, nyní jen chabě vystrkovalo svoje paprsky. Opatrně vykukovalo z bledých mraků, které se postupně barvily do bouřkova. Pizza nikde a hlad ustupoval. Nic. Pomalu se vzdalovala i vidina koupání.

Uklidily jsme talířky, vypily bezinkovou šťávu a přemýšlely, kudy z nudy. Hlad se vytratil zcela, sluníčko taky a obloha se zatáhla tak, že ani kousíček modra, kterým před nyní již čtyřmi hodinami bylo pokryto, zmizelo úplně.

Konečně pizza. Ne za devadesát, ale o skoro o dvacet víc, protože krabice a smetana něco stojí. 

Rozdělaly jsem krabici a hodlaly se pustit do jídla. Jenže. Hlad ten tam a chuť také, navíc ani sluníčko, takže i vidina předvedení se v nových plavkách a nových brýlích se zcela rozplynula. Pizzu jsme uklidily, plavky a brýle taky a vyrazily znovu do města. Musíme se trošku odreagovat z toho dlouhého a výživného čekání. Výhodu to však mělo. Aspoň zhubneme. Já se svými "třiceti i s postelí" to potřebuji nejvíce. 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Ivana Odehnalová | pátek 24.7.2015 13:20 | karma článku: 7,14 | přečteno: 522x
  • Další články autora

Ivana Odehnalová

Táňo, nerozumím ...

Vypadá to jako vzkaz a divte se, je a taky není. Abych se bála co psát a jak psát a o čem psát, ale na druhou stranu mne těší, že mé "psaní" někdo čte a vlastně že i Táňa čte.

25.7.2015 v 12:04 | Karma: 7,72 | Přečteno: 746x | Diskuse| Ostatní

Ivana Odehnalová

Šaty

Visí tam. Nehybně a zoufale. Ztracené mezi ostatními odloženými svršky. Byly nádherné, hedvábné a květované, letní. Pro něho. Na TEN večer chtěla být krásná. Nyní tam visí. Smutně a ztraceně. Někdo otevřel dveře do bytu.

23.7.2015 v 11:32 | Karma: 7,17 | Přečteno: 593x | Diskuse| Letní povídka

Ivana Odehnalová

Můj obdiv všem, kdo otírá zadky...

Přemýšlela jsem, jak bych tu skutečnost, o které chci psát, nazvala nejlépe. Ale fakt budu psát o tom, jak se otírají zadky a zadečky bez nějakého studu.

20.7.2015 v 17:08 | Karma: 10,97 | Přečteno: 780x | Diskuse| Ostatní

Ivana Odehnalová

Miluji tě, prý...

Toužila jsem po lásce a našla jsem ji. Žádnou tu romantickou s květinami a spoustou polibků, ale uprostřed řevu a nekontrolovaného kvílení rodících žen. Já byla jednou z nich, ale ne zase tak stejnou.

19.7.2015 v 16:53 | Karma: 13,78 | Přečteno: 889x | Diskuse| Letní povídka

Ivana Odehnalová

Ja přežít Disneyland

Moje desetileté dítko si zaslouží hodně prázdninové pozornosti. Aspoň té prázdninové. A prázdniny přizpůsobuji jen jí a jí. A tak hurá do Disneylandu. (To je jsem zase ale vymyslela blbost.)

19.7.2015 v 12:25 | Karma: 7,79 | Přečteno: 441x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Před hranicemi s Německem na D5 a D8 se tvoří kolony, důvodem jsou kontroly

21. května 2024

Na dálnicích D5 a D8 stojí před hraničními přechody do Německa dlouhé kolony především kamionů....

U Neapole bylo nejsilnější zemětřesení za posledních 40 let. Mělo 4,4 stupně

21. května 2024  6:16,  aktualizováno  6:29

Okolím jihoitalského města Neapol v pondělí večer otřáslo zemětřesení, podle agentury AFP...

Předčasné volby budou v Íránu na konci června. Lidé uctí památku zesnulého prezidenta

21. května 2024  6:22

Předčasné prezidentské volby v Íránu se uskuteční v pátek 28. června. Registrace zájemců o...

Poslanci mají znovu jednat o odpuštění penále z odvodů na zdravotní pojištění

21. května 2024  5:45

Na poslední řádné schůzi před evropskými volbami se scházejí poslanci. Nejtřaskavějším bodem z...

  • Počet článků 49
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 975x
Jsem učitelka na střední škole, věkem starší, ale cítím se v pohodě a svěží. Mám devítiletou holčičku. Jsme, my dvě holky, spolu samy a vystačíme si. Je mi s ní fajn, je mi fajn i v práci, mezi mými žáky, je mi fajn na okouzlující Vysočině, která se pyšní úžasnou přírodou, čistým vzduchem a ...
Miluji psaní, mluvení a učení, což jsem skloubila dohromady, a tak se mohu plně ve svém zaměstnání plně vyžívat a užívat si.

Seznam rubrik