Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Domácí mazlíček - tasemnice

Fuj, to je hnus. Prý nakoupila vajíčka tasemnice a přidávala je dceři do jídla, že prý každá "normální" matka touží mít doma krásku. Já se pomalu v těch "misskách" nevyznám. To je královna světa, Evropy, vesmíru, policajtů, vězeňkyň, ale žádná MISS učitelka. To je ale nedostatek. S tím by se mělo něco udělat!

Být takovou miss, tak bych měla nejen slávu, nový byt, moderátorský post, vychrtlé tělo a možná i nová prsa, ale třeba i nové zvířátko. Nejsem žádná miss a ani už jí nebudu. Možná tak missis, ale to už také asi ne. Snad třeba miss vztekloun, ale ta na trhu také chybí.Třeba se objeví nějaká nová misska a já si ještě na stará kolena budu moci zasoutěžit.

Ani vlastně nevím, jestli bych do toho šla. Ta soutěž je mi nesympatická a místy i trapná. Navíc bych na ni neměla ani řádné rozměry a vlastnosti. Jsem drobná, hubená, ale hlavně nemám tu správnou výšku, drzost a pokoru.

Nevím, jestli bych se uměla na povel smát, anebo plakat, jestli bych mluvila o míru ve světě, anebo plakala nad rozlitým mlíkem, když by to měla být pouze póza. Buď mluvím a dělám, anebo nemluvím a dělám, ale rozhodně bych nemluvila a nedělala.

Moje maminka je krkem rodiny, který hýbe hlavou, tatínkem. Já jsem také krkem, ale i hlavou. Přesto moje maminka byla vždycky rozumná, že mne necpala tam, kam jsem nechtěla, také mi nekupovala zvířátka, která jsem si nepřála. Dovolila mi rybičku, také ptáčka a morčátko. Jako malá jsem chytala žabky a také pulce, ale i žížaly. Žížala byla mým oblíbeným zvířátkem. Jak se nádherně vlnila, když jsem ji chytila za jeden koneček, jestli samčí, anebo samičí, to mi bylo jedno. Svíjela se a lechtala, když se dotkla mojí malinkaté ručky. Nebyla jsem nikdy zvířecí tyrankou, a tak jsem zvířátka pouštěla na svobodu. I kvůli tomu se mnou můj taťka nerad jezdil na ryby, protože jsem každého kapříka pustila. Doma místo smažené rybičky, jsme měli bramboráky. Ale i ty byly mňam.

Tak jsem se dočetla, že je v oblibě nové zvířátko. Tasemnice. Prý si hoví ve střevech a roste a roste a někdy vykukuje ze zadečku a moc šimrá. Prý je to oblíbené zvířátko ambiciózních maminek s malými budoucími misskami. Holčičce maminka místo čokoládového  sypání servíruje vajíčka tasemniček, které se prý v tělíčku celkem rychle zabydlí. A mají se..... (Ne ty holčičky, ale ta zvířátka.) Holčička ztrácí chuť k jídlu, hubne, maminka se raduje.

Před nedávnem jsem potkala svoji spolužačku Lenku, která je stejně takovou zpožděnou maminkou jako já. I ona má na svůj pokročilý věk malou holčičku. Zjistila jsem, jaká jsem hrozná matka. Lenka už totiž má plán, co podnikne s malou Leničkou a jak malé dcerušce připraví skvělou budoucnost. Bude z ní misska. Trochu mně zatrnulo. Hned ze mne vyjelo slovo tasemnice. Lenka si poklepala na čelo. Prý jestli jsem normální, přece by své dítě takto neničila. Lenka se sklonila a začala ve své kabelce něco dlouho a intenzivně hledat. Trvalo jí to. Aby taky ne, protože v takové pořádné dámské kabelce, navíc značkové, se hledají věci velmi a velmi špatně.  Hurá! Našla.

Nechápala jsem. Přece tady si nemůžeme dát nějaký long drink. Koktejlová lžička byla naleštěná, možná stříbrná. Prý jestli si vzpomínám na vizážistu P., který považoval takovou lžičku jako důležitý nástroj budoucnosti. Zejména pro dívky, které touží být štíhlé a stát se miss.

Otočila jsem se k ní ihned zády a přitulila se ke své holčičce. Raději žádnou missku než zvracející "nádheru".

Autor: Ivana Odehnalová | sobota 23.8.2014 19:36 | karma článku: 8,39 | přečteno: 615x
  • Další články autora

Ivana Odehnalová

Táňo, nerozumím ...

Vypadá to jako vzkaz a divte se, je a taky není. Abych se bála co psát a jak psát a o čem psát, ale na druhou stranu mne těší, že mé "psaní" někdo čte a vlastně že i Táňa čte.

25.7.2015 v 12:04 | Karma: 7,72 | Přečteno: 745x | Diskuse| Ostatní

Ivana Odehnalová

Jak zhubnout s pizzou

Nádherné ráno a ještě nádhernější dopoledne. Co lepšího si přát, než procházet se po městě a utrácet. Jedny plavky a jedny plavecké brýle a pak ještě objednat pizzu.

24.7.2015 v 13:20 | Karma: 7,14 | Přečteno: 522x | Diskuse| Ostatní

Ivana Odehnalová

Šaty

Visí tam. Nehybně a zoufale. Ztracené mezi ostatními odloženými svršky. Byly nádherné, hedvábné a květované, letní. Pro něho. Na TEN večer chtěla být krásná. Nyní tam visí. Smutně a ztraceně. Někdo otevřel dveře do bytu.

23.7.2015 v 11:32 | Karma: 7,17 | Přečteno: 593x | Diskuse| Letní povídka

Ivana Odehnalová

Můj obdiv všem, kdo otírá zadky...

Přemýšlela jsem, jak bych tu skutečnost, o které chci psát, nazvala nejlépe. Ale fakt budu psát o tom, jak se otírají zadky a zadečky bez nějakého studu.

20.7.2015 v 17:08 | Karma: 10,97 | Přečteno: 780x | Diskuse| Ostatní

Ivana Odehnalová

Miluji tě, prý...

Toužila jsem po lásce a našla jsem ji. Žádnou tu romantickou s květinami a spoustou polibků, ale uprostřed řevu a nekontrolovaného kvílení rodících žen. Já byla jednou z nich, ale ne zase tak stejnou.

19.7.2015 v 16:53 | Karma: 13,78 | Přečteno: 889x | Diskuse| Letní povídka
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

  • Počet článků 49
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 975x
Jsem učitelka na střední škole, věkem starší, ale cítím se v pohodě a svěží. Mám devítiletou holčičku. Jsme, my dvě holky, spolu samy a vystačíme si. Je mi s ní fajn, je mi fajn i v práci, mezi mými žáky, je mi fajn na okouzlující Vysočině, která se pyšní úžasnou přírodou, čistým vzduchem a ...
Miluji psaní, mluvení a učení, což jsem skloubila dohromady, a tak se mohu plně ve svém zaměstnání plně vyžívat a užívat si.

Seznam rubrik