Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Já chci taky talk show...

Fakt chci. Proč ostatně ne, když "ji provozují" takoví různí... Nějaký Leošek kdysi prohlásil, že "povídací si představení, anebo přehlídka" (můj překlad pro nevědoucí....), je vrcholem moderátorských aktivit (nejen moderátoských, ale i hereckých, pěveckých, modelkovských, politických...). Moje maminka mi říká, ať se držím svého kopyta a taky, ať neberu boží slovo nadarmo. Tak se snažím držet toho, co snad trochu umím a čemu rozumím, a volám: "Pane politiku!". (Doufejme, že nějak tímto pokřikem nehřeším.) Stejně ale tam někde hluboko v sobě ve mně dříme toha mít svoji vlastní "povídací přehlídku".  

Omlouvám se za lehce kostrbatý překlad spojení talk show, ale štve mne množství cizích slov, kterými se společnost chtěně zavaluje. Jsem asi hloupá, a to mám vysokou školu (Ne v Plzni.), ale opravdu mnohým slovům a slovním spojením a obratům prostě nerozumím. Nestydím se uživatele zeptat, co jako chtěl říct. Abych ale řekla (Promiňte - napsala.) pravdu, tak i mnohý uživatel neví....! To je pak ta správná sranda a to mne baví. (Uvádět lidi do trapnosti díky jejich vlastní hlouposti.)

Jak toužím být slavná a mít svou vlastní "povídací si přehlídku". Ale jaké téma? Snad něco o sexu, o lásce, o vztazích...., pozvala bych si nějakého zkušeného "víajpáka" a bylo by to. Ani bych moc nemusela o tématu vědět. O to přece v talk show stejně nejde. Předvádět se totiž umím!...  "Hubu" mám dobrou, jsem výřečná, drzá, reaguji pohotově, když nevím, tak si vymyslím, tak co jiného bych pro své "předvádění se" potřebovala. Když budu mít kolem sebe i lidi, kteří mne oháknou, našminkují, prostě "mne udělají", tak o co jde??? To zvládnu. Když to zvládli jiní, zvládly jiné, tak já určitě taky.

Jenže.....! Nejsem V.I.P., nemám ty správné konexe, nevím, kde lobovat, kde se zavrtět (Všimli jste si, zase cizí slova. Hrůza.), a tak můj sen raději zaspím.

Zlobím se na svoji kamarádku telku. Je nudná a nezajímavá. Jak jsem ji poslouchala aspoň jen kvůli tichu, tak ji raději už ani kvůli tichu nepouštím. Raději opravdové ticho než trapné "povídavé předvádění" rádoby "showistů".

Autor: Ivana Odehnalová | pátek 22.8.2014 11:45 | karma článku: 8,79 | přečteno: 650x
  • Další články autora

Ivana Odehnalová

Táňo, nerozumím ...

Vypadá to jako vzkaz a divte se, je a taky není. Abych se bála co psát a jak psát a o čem psát, ale na druhou stranu mne těší, že mé "psaní" někdo čte a vlastně že i Táňa čte.

25.7.2015 v 12:04 | Karma: 7,72 | Přečteno: 745x | Diskuse| Ostatní

Ivana Odehnalová

Jak zhubnout s pizzou

Nádherné ráno a ještě nádhernější dopoledne. Co lepšího si přát, než procházet se po městě a utrácet. Jedny plavky a jedny plavecké brýle a pak ještě objednat pizzu.

24.7.2015 v 13:20 | Karma: 7,14 | Přečteno: 522x | Diskuse| Ostatní

Ivana Odehnalová

Šaty

Visí tam. Nehybně a zoufale. Ztracené mezi ostatními odloženými svršky. Byly nádherné, hedvábné a květované, letní. Pro něho. Na TEN večer chtěla být krásná. Nyní tam visí. Smutně a ztraceně. Někdo otevřel dveře do bytu.

23.7.2015 v 11:32 | Karma: 7,17 | Přečteno: 593x | Diskuse| Letní povídka

Ivana Odehnalová

Můj obdiv všem, kdo otírá zadky...

Přemýšlela jsem, jak bych tu skutečnost, o které chci psát, nazvala nejlépe. Ale fakt budu psát o tom, jak se otírají zadky a zadečky bez nějakého studu.

20.7.2015 v 17:08 | Karma: 10,97 | Přečteno: 780x | Diskuse| Ostatní

Ivana Odehnalová

Miluji tě, prý...

Toužila jsem po lásce a našla jsem ji. Žádnou tu romantickou s květinami a spoustou polibků, ale uprostřed řevu a nekontrolovaného kvílení rodících žen. Já byla jednou z nich, ale ne zase tak stejnou.

19.7.2015 v 16:53 | Karma: 13,78 | Přečteno: 889x | Diskuse| Letní povídka
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 49
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 975x
Jsem učitelka na střední škole, věkem starší, ale cítím se v pohodě a svěží. Mám devítiletou holčičku. Jsme, my dvě holky, spolu samy a vystačíme si. Je mi s ní fajn, je mi fajn i v práci, mezi mými žáky, je mi fajn na okouzlující Vysočině, která se pyšní úžasnou přírodou, čistým vzduchem a ...
Miluji psaní, mluvení a učení, což jsem skloubila dohromady, a tak se mohu plně ve svém zaměstnání plně vyžívat a užívat si.

Seznam rubrik