Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak se (ne)zabalit

Zprvu jsem chtěla reagovat na nějakou žhavou událost, ale žádná mi nepřipadala tak žhavá a hlavně o žádné tak žhavě bych tak žhavě nedokázala napsat, protože ty žhavé jdou žhavě mimo mne (No, tak zcela ne.). Co mne ale fakt trápí, je balení. S balením kluků jsem neměla problémy, (ne)balení učebnic mi potíže taky nedělalo, ale zabalit se na cestu, to je fakt skoro nezvladatelný problém.      

Každý rok vyrážím někam za různým účelem a na různou dobu. Vždycky je ale scénář podobný. Sednu, sepíšu, co bych mohla potřebovat, záhy několikrát změním, pak sednu znovu a sepíšu druhou verzi  a při asi páté chytnu amok a zoufám si. Obvolávám kámošky, aby mi poradily, co bych asi mohla potřebovat. Dám na jejich rady, a tak zjišťuji stav mých skříní, stav kosmetiky a vyrážím na nákupy. Všechno, co bych dle mých přátel mohla potřebovat, nakoupím, i víc. Naskládám na vyhrazené místo v mém bytě, neuklízím, protože ty (ne)zbytečnosti si musím nechat zažít.

Podobně jsem se vypravovala na výlet se svou třídou. Jeli jsme na dva dny do turistického hotelu uprostřed úžasné přírody. Rozhodla jsem se pro batoh. Vypůjčila jsem si od mamky trošku větší. než je ten můj, trošku menší, než jsem já sama. První krok učiněn, dokonce i sepsáno, nakoupeno a začalo balení. Zatím to šlo. Boty na "doma", na cestu, na chození po venku, do deště, pak ještě třeba na diskotéku (Nikde tam v okolí není, ale co kdyby...), taky botky do  restaurace na oběd, večeři a snídani.  Nesmím zapomenout, že ráda "ladím", a tak nějaké černé, červené, pak neutrální a taky na kranflíčku. Podobně jsem si počínala s triky, mikinami, kalhotami, taky aspoň jedny šaty a taky nesmím opomenout na doplňky k nim a na bižu, která mi vždy dokonale pasuje k mému oblečení. K botám patří i shoda kabelek. Sice plánujeme turistiku a slaňování, taky kochání se nádhernou krajinou a výstup na rozhlednu, ale co kdyby....

Bágl byl již přecpán a "hygiena", kosmetika a na spaní nezabaleno. Nastalo tedy přerovnávání, přehazování a třídění. Rozumně jsem uznala, že pět triček je zbytečných a taky troje džíny jsou k ničemu, klidně i jedny boty bych mohla postrádat. Hurá. Nabaleno, narváno. Možná by mne s touto váhou do letadla nepustili, ale naštěstí jsme tam i zpět jeli autobusem.
Na nádraží mne zavezl soused. Nenechal se dlouho přemlouvat, i když riskoval, že přijede do práce pozdě. Když spatřil mne a moje zavazadlo, nemluvím ještě o příručním, tak se mu mne zželelo. Co by pro sousedku neudělal, nebo tak něco zamručel.

Třída seřazená, já ani hlavy nepočítala, protože jsem za ten kousek od auta k nástupišti byla tak zničená, že jsem neměla sílu. Kdo tam prostě není, ten má smůlu. Kolega Marek je podobného ražení, a tak byl taky v naprostém klídku. Věřili jsme, že jsou všichni. Jenže.... Támhle nějací dva opozdilci. Naštěstí. Aspoň mi za trest museli nést ruksak. Já jim dám....! Když se řeklo v šest, tak v šest.

Cesta autobusem s jedním (naštěstí) přestupem uběhla rychle a rychle se mi podařilo na nádraží dokoupit jeden svetřík a tričko, kdyby náhodou se ochladilo, anebo oteplilo. Čas na přestup byl sice jen na vyčurání a přemístění se z  bodu 2 do bodu 10, ale i tak dost dlouhý. Marek měl ve svém zavazadle volno, a tak nebylo co řešit. Nabízel se mi dokonce i Adam, ale toho jsem se rozhodla si nechat v záloze. Nemohu obtěžovat žáčka.

Výlet byl úžasný, všechno bylo skvělé a já za celou dobu se ani nepřevlékla. Prostě nebyl čas. Jo, na spaní, ale jinak, jak jsem přivezla, tak jsem odvezla.

Závěr z toho všeho - již nikdy takhle NE.

Za pár dní jedu s Terkou na tři dny do hotelu do Liberce. Malá se chce vyráchat ve vodě a vyblbnout na tobogánech, taky plánujeme navštívit jiné tamní aktrakce, porozhlédnout se po městě a něco málo nakoupit. Příbuzenstvo je rozvětvené.

Terce jsem na výlet koupila skvělou peněženku. Mé dítě k ní objevilo perfektní kufr. I ten jsme musely mít. Přece chceme být za hvězdy...! Jen jsem přemýšlela, jestli jsem náhodou neměla koupit ten větší. Snad bude šedesát litrů dostačujících.

Autor: Ivana Odehnalová | pátek 1.8.2014 10:30 | karma článku: 5,21 | přečteno: 384x
  • Další články autora

Ivana Odehnalová

Táňo, nerozumím ...

Vypadá to jako vzkaz a divte se, je a taky není. Abych se bála co psát a jak psát a o čem psát, ale na druhou stranu mne těší, že mé "psaní" někdo čte a vlastně že i Táňa čte.

25.7.2015 v 12:04 | Karma: 7,72 | Přečteno: 745x | Diskuse| Ostatní

Ivana Odehnalová

Jak zhubnout s pizzou

Nádherné ráno a ještě nádhernější dopoledne. Co lepšího si přát, než procházet se po městě a utrácet. Jedny plavky a jedny plavecké brýle a pak ještě objednat pizzu.

24.7.2015 v 13:20 | Karma: 7,14 | Přečteno: 522x | Diskuse| Ostatní

Ivana Odehnalová

Šaty

Visí tam. Nehybně a zoufale. Ztracené mezi ostatními odloženými svršky. Byly nádherné, hedvábné a květované, letní. Pro něho. Na TEN večer chtěla být krásná. Nyní tam visí. Smutně a ztraceně. Někdo otevřel dveře do bytu.

23.7.2015 v 11:32 | Karma: 7,17 | Přečteno: 593x | Diskuse| Letní povídka

Ivana Odehnalová

Můj obdiv všem, kdo otírá zadky...

Přemýšlela jsem, jak bych tu skutečnost, o které chci psát, nazvala nejlépe. Ale fakt budu psát o tom, jak se otírají zadky a zadečky bez nějakého studu.

20.7.2015 v 17:08 | Karma: 10,97 | Přečteno: 780x | Diskuse| Ostatní

Ivana Odehnalová

Miluji tě, prý...

Toužila jsem po lásce a našla jsem ji. Žádnou tu romantickou s květinami a spoustou polibků, ale uprostřed řevu a nekontrolovaného kvílení rodících žen. Já byla jednou z nich, ale ne zase tak stejnou.

19.7.2015 v 16:53 | Karma: 13,78 | Přečteno: 889x | Diskuse| Letní povídka
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

„Smrt režimu.“ Za nápis si má nezletilá ruská studentka odpykat 3,5 roku

26. dubna 2024  6:20

Ruský vojenský soud odsoudil žákyni desáté třídy, sedmnáctiletou Ljubov Lizunovovou ke 3,5 roku...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

  • Počet článků 49
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 975x
Jsem učitelka na střední škole, věkem starší, ale cítím se v pohodě a svěží. Mám devítiletou holčičku. Jsme, my dvě holky, spolu samy a vystačíme si. Je mi s ní fajn, je mi fajn i v práci, mezi mými žáky, je mi fajn na okouzlující Vysočině, která se pyšní úžasnou přírodou, čistým vzduchem a ...
Miluji psaní, mluvení a učení, což jsem skloubila dohromady, a tak se mohu plně ve svém zaměstnání plně vyžívat a užívat si.

Seznam rubrik